استانداردهای خدمات پرستاری /تشریح مقررات حرفه ای در پرستاری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 
معاون فنی، آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پرستاری کشور گفت: مقررات حرفه ای در پرستاری اصولی است برای پیشگیری از درگیری های قانونی و باید توسط پرستاران رعایت شود.
 

دکتر ژاله عزتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، به تشریح اصول مقررات حرفه ای پرستاری پرداخت و افزود: رعایت استانداردهای پرستاری حرفه ای، ارتباطات حرفه ای، رعایت اصول اخلاق حرفه ای، آموزش به مددجو و اصول صحیح گزارش نویسی، از جمله مقررات حرفه ای است که پرستاران باید به آنها توجه کنند.

وی ادامه داد: استانداردهای خدمات پرستاری (حرفه ای) آن دسته توافقاتی هستند که جهت سنجش فعالیت ها بکار می روند و موجب تعیین انتظارات برای مراقبت های پرستاری موثر و ایمن می شود.

معاون فنی، آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پرستاری کشور اظهارداشت: استاندارد، عبارت قابل اطمینان معتبری است که اساس کار حرفه ای و قانونی پرستاری را تشکیل می دهد، به علاوه استانداردها معیارهای عملی برای پرستاران نشان داده و در نهایت به درک بهتر و احترام به نقش گوناگون مکمل پرستاران کمک می کنند.

عزتی در پایان برخی استانداردهای حرفه ای پرستاری را اینگونه برشمرد: پاسخگویی، کسب صلاحیت مداوم، اخلاق حرفه ای، دانش، کاربر دانش، رهبری و ارتباطات حرفه ای.

 





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی